Пройшла курс на тему: "Розроблення професійних стандартів" на якому здобула базові знання та уміння щодо методичних підходів до розроблення, проведення публічного громадського обговорення, затвердження, введення в дію, перегляду та внесення змін до професійних стандартів, про що засвідчує сертифікат:
понеділок, 17 червня 2024 р.
неділя, 12 травня 2024 р.
Курс "Підвищення професійної освіти для рівності"
Протягом травня 2024 року пройшла он-лайн курс "Підвищення професійної освіти для рівності: навчання викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти та кар"єрних радників для роботи з вразливими групами".
На даному курсі пройшла наступні модулі:
- інклюзивна та безбар"єрна освіта;
- екологічне та етичне спілкування;
- пошук та визначення індивідуальних потреб вразливих груп;
- психологія адаптації;
- психологічна підтримка ветеранів;
- допомога у перекваліфікації та працевлаштуванні.
вівторок, 23 квітня 2024 р.
Проєкт "Кібербезпека для освітян"
Протягом лютого-березня п.р. взяла участь у навчальному проєкті "Кібербезпека для освітян", який складався з 6 вебінарів та 4 консультацій.
На вебінарах були роглянуті наступні теми:
На вебінарах були роглянуті наступні теми:
1. Кібербезпека та освітній контекст
2. Безпечне використання цифрових пристроїв
3. Паролі і захист облікових записів
4. Соціальна інженерія та безпека комунікації
5. Кібербезпека в онлайн навчанні
6. Фейки та фактчекінг
У результаті навчання, після виконання всіх практичних завдань, передбачених програмою для цього освітнього проєкту я отримала сертифікат.
У своїй професійній діяльності я застосовую отримання знання, навички та вміння, які отримала на вебінарах.
пʼятниця, 1 березня 2024 р.
Участь у вебінарі "Створення якісного контенту для підготовки кваліфікованих робітників"
27 лютого 2024 року я прийняла участь у вебінарі для членів обласного методичного об"єднання викладачів предметів професійної підготовки та майстрів виробничого навчання з підготовки кваліфікованих робітників інформаційно-комунікаційних мереж та поліграфічного виробництва ЗП(ПТ)О Чернівецької області - "Створення якісного контенту для підготовки кваліфікованих робітників".
четвер, 29 лютого 2024 р.
Участь у таборі підприємництва
22-23 лютого 2024 р. у м.Львові відбувся табір підприємництва в межах проєкту "Бізнес-навички для зростання економіки" по програмі Skills4Recovery. Я прийняла участь в таборі разом з майстрами виробничого навчання Демківом В.В. та Петрейком Г.Г., а також із здобувачами освіти груп № 17, 18 та 25.
понеділок, 12 лютого 2024 р.
Участь у тренінгу
04 лютого п.р. у м.Львів відбувся тренінг на тему "Особливості впровадження та викладання курсу з підприємництва "Компанія", в якому я прийняла участь.
Учасниками тренінгу були розглянуті такі питння:
1. Основні принципи та особливості навчання учнів на курсі з підприємництва "Компанія";
2. "Від ідеї до реального бізнесу" - у вигляді мозкового штурму;
3. "Команда як рушійна сила бізнесу" - групова робота.
Учасниками тренінгу були розглянуті такі питння:
1. Основні принципи та особливості навчання учнів на курсі з підприємництва "Компанія";
2. "Від ідеї до реального бізнесу" - у вигляді мозкового штурму;
3. "Команда як рушійна сила бізнесу" - групова робота.
Даний курс впроваджений в освітню програму для допомоги молоді отримати знання та навички, що необхідні для формування успішних суб"єктів всесвітньої економіки.
Після завершення тренінгу всім учасникам був наданий сертифікат.
понеділок, 8 січня 2024 р.
З 10 листопада по 13 грудня 2023 року пройшла тренінгову програму «Створення контенту для систем VR. Імерсивне рішення для навчання» в межах Проєкту «Skills4Recovery», який реалізується Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, що діє за дорученням Федерального уряду Німеччини.
За період навчання я ознайомилась з імерсивними технологіями; навчилася створювати віртуальні кімнати та наповнювати їх контентом; створювати «живі журнали» використовуючи застосунки для доповненої реальності.
Набуті знання і навички про імерсивні технології допоможуть використовувати їх для створення віртуальних лабораторій та інших освітніх ресурсів для освітнього процесу, щоб здобувачі освіти краще зрозуміли різні предмети та процеси в професійній діяльності.
Підписатися на:
Дописи (Atom)